یونان چیزهای دیدنی بسیاری برای هر مسافر دارد، از سواحل شنی  و دریا آبی تا آثار باستانی همه مخصوص به یونان که در هیچ کجای دیگر نمی توانید مثل آن را ببنید.

همراه آژانس مسافرتی کارینا پرواز باشید تا با معبد آکروپلیس آتن بیشتر آشنا شوید. همچنین برای  ویزا یونان با مشاوران ما در تماس باشید.

آکروپلیس آتن، واقع در یک سنگ بلند بالای شهر آتن است و یکی از معروف ترین جاذبه های تاریخی در سراسر جهان است. اکثر ساختمان های آکروپلیس در قرن پنجم پیش از میلاد در عصر طلایی آتن، بین جنگ های فارسی و Peloponnesian ساخته شده اند.

در آکروپولیس، چندین ساختمان باستانی مختلف از قبیل پارتنون، پروپیلایا، ارکستونی و معبد آتنا نایک وجود دارد که معروف ترین در پارتنون هستند.

پارتنون مانند الماسی در آکروپلیس است و یکی از زیباترین ساختمان های دنیا است. این معبد  به الهه خدای آتنا اختصاص داده شده است. پارتنون و کل آکروپلیس آتن بیشتر در جنگ های قرن 17  آسیب دیده اند، زمانی که توسط ونیزی ها بمباران شد.

الهه آتنا الهه باروری و طبیعت ، الهه آتنا پلیس الهه حکمت، حفاظت از طبیعت و باروی  ، الهه آتنا پالاس الهه جنگنده و باکره و خدای پوسیدون خدای دریا و زمین لرزه بود. در افسانه ها آمده که الهه آتنا و پوسیدون برای مدافع شهر بودن رقابت می کردند. نبرد خدایان که در غرب پارتنون نشان داده شده است در دوره آرچریو رخ داده است.

در حال حاضر کل آکروپلیس در حال بازسازی است، و ادامه دارد، همانطور که در قرن پنجم پیش از میلاد طراحی شده بود. اگر شما قصد سفر به یونان را دارید، باید آکروپلیس آتن را به سفر خود اضافه کنید.

آکروپلیس یونان

 

آکروپلیس یونان

 

آکروپلیس یونان

 

آکروپلیس یونان

 

آکروپلیس یونان

 

lasttours الهه ,آکروپلیس ,آتنا ,یونان ,پارتنون ,داده ,الهه آتنا ,معروف ترین ,آکروپلیس آتن، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شهدا نجوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. گردنبند اسم مهندسی کنترل اطلاع رسانی بردخون بارانم - وبنوشت رسمی راتین رها پاکو مویز آذر فلز پایون